Ceremóniamester Kőhegy Fogadó | Hubadúr Ceremóniamester

Ceremóniamester Kőhegy Fogadó

Boldoggá tett, hogy én lehettem a ceremóniamester a Kőhegy Fogadó-béli esküvőn. Sok döntést kellett hoznunk az időjárás miatt. A kirándulás, hegymászás tematika mindenkit elvarázsolt.

Juli és Árpi a hegymászás szerelmesei, ezért az esküvő tematikájának a kirándulást, turistajelzéseket választották.

Ragyogó időben budapesti templomban kötötte össze életét Juli és Árpi. Két nagyszerű, kiegyensúlyozott, életerős ember fogadalmát hallhattuk, ami mindannyiunk számára örömet okozott.

Odakint potyogtak a gesztenyék a fáról, bent pedig a könnyek.

A gratuláció, csoportkép, csokordobás után autóba szálltunk, és kikocsikáztunk Ürömre a hegyoldalba.

Kellemes panoráma fogadott bennünket Üröm határában: a Duna és a Megyeri híd méltóságteljes A-pillérei.

A Kőhegy Fogadó intim, kuckós étterem, kedves kiszolgálással, bőséges esküvői menüvel.

Limonádé, finom sütik vártak bennünket az árkádos, lugasos bejáratnál. Szívélyes fogadtatásban részesültünk.

Bensőséges polgári szertartás a Kőhegy Fogadóban

A teraszon szép rendben várakoztak a boldogság kapu mögötti téren a székek. Amikor ezt ceremóniamesterként “leellenőriztem”, szemrevételeztem, akkor a távolban sötét fellegekre lettem figyelmes.

Azonnal egyeztettünk a Fogadó vezetőivel és a párral, hogy meddig várjunk.

Tulajdonképpen mindannyiunk vágya az volt, hogy a szabadban, a friss levegőben az őszi esküvő színeinek pompájában bonyolítsuk le a szertartást.

Adtunk is magunknak még egy döntési lehetőséget, hogy 30 perc múlva visszatérünk a kérdésre.

Sajnos a fellegek olyan gyorsan érkeztek, hogy ez hamarabb is eldőlt.

Azonnal nekiláttunk a belső teret átrendezni: A pár legyen az anyakönyvvezetővel szemben, mögöttük a tanúk.

Mivel a vendégek mind a helyükön ültek az asztalnál, bevillant, hogy a szülőköszöntés elég esetlen és macerás lesz, ha az örömszülők is saját helyeiken ülnek.

Gyors egyeztetés, jóváhagyás, és kiültettem a szülőket középre.

Ennek aztán olyan bensőséges hozománya lett, hogy a szülők közvetlen gyermekeik mellett ülhettek úgy, hogy rájuk láttak. Egymás levegővételét, szívdobbanását érezték, a szemünk láttára érlelődött össze az új család.

Ceremóniamester a turista-tematikus esküvőn

Juli saját készítésű esküvői dekorációjához kettőjük hobbijából merítettek: kirándulás, hegyi túrák.

Kirándulós eligazító tábla volt az ültetési rend, turista-jelzések nagy kövekre festve az asztal jelölők.

Esküvői ültetési rend a Kőhegy Fogadóban

Mit is tehet ehhez a ceremóniamester a Kőhegy fogadóban?

Hoztam egy igen hosszú hegymászó kötelet, és a vendégek kezébe adtam: ez lett a mi Via ferrata-nk. A kötél végét pedig az ajtón kívül a vacsora előtti bevonulásra váró pár kezébe adtam.

Szimbóluma volt ez annak, hogy bárhol járnak az életben, a meghívott rokonok, a család, a barátok segítségébe mindig kapaszkodhatnak.

Asztali dísz a Kőhegy Fogadóban

Egy ceremóniamesternek mindig jó látni, ha egy ötlet betalál, sikere van, feloldódnak benne a vendégek és az ifjú pár.

Természetesen ide sem jöttem üres kézzel, mert Juli és Árpi történetéből is írtam egy dalt, amit előadtam, majd Aranylemezen átadtam nekik.

Boldog készülődést!  Üdv, Hubadúr ceremóniamester

Ceremóniamester + 1 dal rólatok

Ha ceremóniamestert keresel, kattints ide!

Hubadur ceremoniamester logo

A honlap további használatához a (lakodalmi) sütik használatát el kell fogadni. További információ

A (lakodalmi) süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.